شیوه های نادرست ازدواج
سنت پیامبر آخرالزمان: ازدواج
روابط قبل و بعد،موانع،آسیبها و... در ازدواج

اعلام عشق به پسر

پسری را دوست دارم و او را برای ازدواج انتخاب کرده ام، اما نمی دانم که آیا او هم به من علاقه دارد یا نه. با این عشق یکطرفه چه کنم؟


اعلام این عشق به او، در واقع خواستگاری است و خواستگاری دختر از پسر، پسندیده نیست(رجوع کنید به پست قبلی)، افزون بر اینکه حیای شما اجازه نمی دهد به سمت او بروید.امام صادق(ع) فرمود:
حیا از ایمان، و ایمان در بهشت است.

حیا و ایمان در یک رشته و همدوش همند.چون یکی برود، دیگری هم خواهد رفت.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد

اگر او را می شناسید و بدون حاکمیت احساس و عواطف و براساس حکم عقل(که البته در بیشتر مواقع اینگونه نیست و از رو احساس عاشق او شدید) او را پسندیده اید و وی را همتای مناسبی برای ازدواج می دانید می توانید کسی را واسطه(ونه پیک)قرار دهید تا نظرش را جویا شود.این واسطه که گویا خود اقدامکرده، بهتر است خانمی بزرگسال و متاهل و مورد اعتماد باشد و بدون ذکر نام شما نظرش را جویا شود و تا مطوئن نشده که قصد ازدواج با شخصی مثل شما را دارد، معرفی تان نکند.

در صورتی که فرد مورد نظر از نزدیکان است،کار راحت تر خواهد بود، زیرا خانواده ها باهم ارتباط دارند و مادر شما می تواند با آوردن قراین و نشانه هایی(برای مثال، تعریف و تمجید از فرد موردنظر)،به آنان بفهماند که آمادگی ازدواج دارید و اگر از سوی آنان باز خوردی ندیدید، یافتن واسطه ای مطمئن در بین نزدیکان و اطلاع از نظر آنان، راحت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





21 آبان 1389برچسب:شیوه های نادرست ازدواج, :: 4:5 :: نويسنده : ابوذر

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. در حد توان علمی،دینی و تجربی در مورد مسائل مربوط به ازدواج به شما دوستان مشاوره و راهنمایی خواهم داد.منتظر نظرات،پیشنهادات و انتقادات شما هستم. به شما بازدیدکننده عزیز پیشنهاد میکنم مطالب گذشته موجود در آرشیو رو هم حتما مطالعه کنید.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 70345
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1